Πώς θα πληρώσω τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω;

Εάν είστε στην Ελλάδα:

  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Visa, Mastercard – Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που ξεκινά η διαδικασία της αποστολής και δεν έχει κάποια επιβάρυνση.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό – Σας δίνουμε τραπεζικούς λογαριασμούς από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε για να κάνετε κατάθεση. Η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός 3 εργάσιμων ημερών αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.
  • Μέσω PayPal.
  • Με αντικαταβολή.


Εάν είστε στο εξωτερικό:

  • Με πιστωτική κάρτα – Visa, Mastercard
    Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που ξεκινά η διαδικασία της αποστολής.
  • Μέσω PayPal.

Πώς γίνεται η αποστολή των προϊόντων και πόσο θα μου κοστίσει;

Εάν είστε στην Ελλάδα:

Η μεταφορική μας είναι η Speedex και τα ΕΛΤΑ Courier και παραλαμβάνει τα προϊόντα και τα παραδίδεισε 1, το αργότερο σε 2 εργάσιμες μέρες όπου κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα.
Για όλες τις παραγγελίες που θα πληρωθούν με τραπεζική κατάθεση, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και PayPal, τα μεταφορικά έξοδα είναι €1.50

ΠΡΟΣΟΧΗ! Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, υπάρχει επιβάρυνση € 2.50

Για να παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει την κατάθεση των χρημάτων το αργότερο μέχρι τις 16:00 το μεσημέρι. Μετά από αυτήν την ώρα η παραγγελία σας θα αποσταλεί την επόμενη, οπότε εσείς θα την παραλάβετε την μεθεπόμενη.

Παραδόσεις μπορούν να γίνουν και Σάββατο με έξτρα χρέωση € 2.50 αλλά πρέπει να επιλέξετε “Courier με παράδοση Σάββατο” από τη λίστα “Τρόπος Αποστολής” κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Εάν είστε στο εξωτερικό:
Αποστολές γίνονται σε όλες τις χώρες του κόσμου με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και το κόστος τους ξεκινάει από € 6.00

Πως θα βρω ένα προϊόν;

  1. Μπορείτε να βρείτε ένα προϊόν με τους εξής τρόπους: Επιλέγετε από την στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το εικονίδιο που βρίσκεται διπλα από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
  2. Στην κεντρική σελίδα των προϊόντων μπορείτε επίσης να αναζητήσετε το προϊόν που επιθυμείτε επιλέγοντας κάποια κριτήρια.
  3. Στο πάνω δεξί μέρος όλων των σελίδων υπάρχει ένα κενό κουτάκι όπου μπορείτε να αναζητήσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ένα καλάθι όπως αυτό που θα βρείτε στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί να τοποθετείτε στο καλάθι σας το προϊόν που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε πατώντας το Χ που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν που έχετε στο καλάθι. Το ότι έχετε προσθέσει ένα προϊόν στο καλάθι σας δεν σημαίνει ότι το έχετε αγοράσει. Θα χρειαστεί να ακολουθήσετε στην συνέχεια την διαδικασία παραγγελίας πατώντας  .

Αν θέλετε να αυξήσετε τα τεμάχια ενός προϊόντος που έχετε ήδη βάλει στο καλάθι σας, πατήστε στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας (υπάρχει σε όλες τις σελίδες στο ίδιο σημείο) «Το Καλάθι μου» και από στον πίνακα που θα δείτε εισαγάγετε τον αριθμό που επιθυμείτε στη στήλη «Ποσότητα». Για να δείτε ποια θα είναι η τιμή όταν αλλάξετε την ποσότητα, τότε πατάτε ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

  1. Βρίσκετε τα προϊόντα που επιθυμείτε μέσω των μηχανών αναζήτησης ή των κατηγοριών προϊόντων.
  2. Προσθέτετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε πατώντας που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
  • Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατάτε το κουμπί .
  • Σε αυτό το σημείο εάν είστε ήδη μέλος συμπληρώνετε το Όνομα Χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σας ενώ στην περίπτωση που αγοράζετε για πρώτη φορά ακολουθείτε την διαδικασία εγγραφής χρήστη. Η εγγραφή χρήστη είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία όπου ορίζεται όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και email.
  • Στην συνέχεια συμπληρώνετε την διεύθυνση στην οποία θέλετε να σας σταλούν τα προϊόντα. Εάν έχετε ξαναπαραγγείλει τότε είτε επιλέγετε την διεύθυνση που είχατε δώσει στο παρελθόν είτε συμπληρώνετε μια νέα διεύθυνση όπου θέλετε να σας σταλούν τα προϊόντα.
  • Στην συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε. (πιστωτική κάρτα, PayPal ή κατάθεση σε λογαριασμό)
  • Στο τέταρτο βήμα της εξέλιξης της παραγγελίας θα δείτε όλες τις επιλογές που έχετε κάνει (τρόπος πληρωμής, διεύθυνση αποστολής, προϊόντα, κόστος παραγγελίας, παραστατικό).
  • Πατώντας το κουμπί «Κάντε την Παραγγελία σας» η παραγγελία σας ολοκληρώνεται.
  • Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλεται μια επιβεβαίωση μέσω email με τα προϊόντα που παραγγείλατε, το σύνολο της αξίας των αγορών σας και τον κωδικό παραγγελίας σας. Καλό θα είναι να κρατήσετε τον κωδικό παραγγελίας σας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Πώς μπορώ να ξέρω ότι δεν κινδυνεύουν τα προσωπικά μου δεδομένα και ότι η συναλλαγή μου είναι ασφαλής;

Το DioDoro.gr είναι από τα πλέον αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα στον χώρο του ίντερνετ. Όταν πραγματοποιούνται συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας, χρησιμοποιούμε πιστοποιητικό ασφαλείας SSL(Secure Sockets Layer), με κρυπτογράφηση 256-bit, πιστοποιημένη από την Starfield Inc. H Starfield Inc. είναι μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρίες για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet παγκοσμίως. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε εξασφαλίζει πως κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server. Κάθε φορά που εισέρχεστε σε σελίδα που πρόκειται να γίνει συναλλαγή στοιχείων, παρουσιάζει ένα λουκετάκι κάτω δεξιά στην οθόνη σας(status bar), ή επάνω στην μπάρα διεύθυνσεων(address bar)που βεβαιώνει ότι η συναλλαγή σας προστατεύεται.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του DioDoro.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Ήρθε η παραγγελία μου αλλά δεν με ικανοποιεί απόλυτα. Τι μπορώ να κάνω;

Το DioDoro.gr φροντίζει για την άριστη ποιότητα των προϊόντων. Εάν παρ’ όλα αυτά δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την ποιότητα της συσκευασίας ή των προϊόντων μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • Με e-mail στο info@diodoro.gr
  • Τηλεφωνικά στο 2311 203262 (ώρες επικοινωνίας 10.00 – 20.00)

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομά σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι θα φροντίσουν για την αντικατάσταση του προϊόντος ή για όποια άλλη ενέργεια κρίνεται απαραίτητη για τη δική σας εξυπηρέτηση.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου επειδή άλλαξα γνώμη;

Βεβαίως. Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • Με email στο  info@diodoro.gr
  • Τηλεφωνικά στο 2311 203262 (ώρες επικοινωνίας 10.00 – 20.00)

Η δυνατότητα ακύρωσης προσφέρεται ΜΟΝΟ μέχρι τη στιγμή που θα κάνετε την κατάθεση.
Μετά από αυτό το σημείο, η παραγγελία σας κατασκευάζεται άμεσα ώστε να μπορέσει να αποσταλεί ακόμα και την ίδια μέρα, οπότε η ακύρωση ΔΕΝ είναι δυνατή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παραγγελίες με Αντικαταβολή
Για παραγγελίες που γίνονται με αντικαταβολή, επειδή οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλονται την ίδια μέρα, η ακύρωση θα πρέπει να γίνει άμεσα. Το αργότερο 20 λεπτά από την υποβολή της παραγγελίας.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήστε με το DIODORO.GR και σε περίπτωση που έχει ήδη αποσταλλεί, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει κατά το χρόνο της παράδοσης της παραγγελίας το ποσό που αναγράφεται σ’αυτήν κι έχει συμφωνηθεί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας από τον υπολογιστή του ή τηλεφωνικά ή μέσω e-mail (είναι ευθύνη του πελάτη να δώσει το σωστό). Ακύρωση της παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη από την αποστολή της μέχρι την παράδοσή της δεν επιτρέπεται, σε αντίθετη δε περίπτωση ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει στο DIODORO.GR κάθε θετική κι αποθετική ζημία που αυτή υποστεί εξαιτίας της ακύρωσης ως και ποινική ρήτρα κι αναπόδεικτη αποζημίωση ισόποση με την αξία της παραγγελίας. Επίσης, παραμονή του δέματος εντός των γραφείων της ταχυμεταφορικής πέραν του χρονικού ορίου των 7 ημερολογιακών ημερών θεωρείται αυτόματα άρνηση παραλαβής από μέρους του πελάτη και υπεισέρχεται στους όρους και κυρώσεις που αφορούν τις παραγγελίες με αντικαταβολή. Τέλος, ακύρωση πριν την αποστολή της παραγγελίας γίνεται μόνο με έγκαιρη γραπτή ειδοποίηση του πελάτη στο info@diodoro.gr (εντός 20 λεπτών από τη υποβολή της), ειδάλλως η παραγγελία θα εκτελείται και θα αποστέλλεται κανονικά και δεν θα μπορεί να ακυρωθεί.

Για να παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει την κατάθεση των χρημάτων το αργότερο μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι. Μετά από αυτήν την ώρα η παραγγελία σας θα αποσταλεί την επόμενη, οπότε εσείς θα την παραλάβετε την μεθεπόμενη

Παραδόσεις μπορούν να γίνουν και Σάββατο με έξτρα χρέωση € 2.50 αλλά πρέπει να επιλέξετε “Courier με παράδοση Σάββατο” από τη λίστα “Τρόπος Αποστολής” κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Εάν είστε στο εξωτερικό: Αποστολές γίνονται σε όλες τις χώρες του κόσμου με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και το κόστος τους ξεκινάει από € 6.00

Έφτασε η παραγγελία μου αλλά έλειπε ένα προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Να επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας:

  • Με email στο info@diodoro.gr
  • Τηλεφωνικά στο 2311 203262 (ώρες επικοινωνίας 10.00 – 20.00)

Θα αναλάβουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το προϊόν το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.

Γιατί καθυστερεί η παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε περίπτωση καθυστέρησης επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

  • Με email στο info@diodoro.gr
  • Τηλεφωνικά στο 2311 203262 (ώρες επικοινωνίας 10.00 – 20.00)