Συχνές Ερωτήσεις

Παρακαλούμε διαβάστε πρώτα τις συχνές ερωτήσεις πριν μας στείλετε κάποιο μήνυμα.

Πώς θα πληρώσω τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω;

Εάν είστε στην Ελλάδα:

  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Visa, Mastercard
    Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που ξεκινά η διαδικασία της αποστολής και δεν έχει κάποια επιβάρυνση.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
    Σας δίνουμε τραπεζικούς λογαριασμούς από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε για να κάνετε κατάθεση. Η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός 7 εργάσιμων ημερών αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται.
  • Μέσω PayPal.
  • Με αντικαταβολή.

Εάν είστε στο εξωτερικό: 

  • Με πιστωτική κάρτα – Visa, Mastercard
    Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που ξεκινά η διαδικασία της αποστολής.
  • Μέσω PayPal.
Πόσες μέρες θα χρειαστούν για να παραλάβω;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id convallis tellus. Nulla aliquam in mi et convallis. Pellentesque rutrum feugiat ante ut imperdiet. Vivamus et dolor nec nisl consectetur vulputate id non ante.

Πώς μπορώ να ξέρω ότι δεν κινδυνεύουν τα προσωπικά μου δεδομένα και ότι η συναλλαγή μου είναι ασφαλής;

Το DioDoro.gr είναι από τα πλέον αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα στον χώρο του ίντερνετ. Όταν πραγματοποιούνται συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας, χρησιμοποιούμε πιστοποιητικό ασφαλείας SSL(Secure Sockets Layer), με κρυπτογράφηση 256-bit, πιστοποιημένη από την Starfield Inc. H Starfield Inc. είναι μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρίες για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet παγκοσμίως. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε εξασφαλίζει πως κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server. Κάθε φορά που εισέρχεστε σε σελίδα που πρόκειται να γίνει συναλλαγή στοιχείων, παρουσιάζει ένα λουκετάκι κάτω δεξιά στην οθόνη σας(status bar), ή επάνω στην μπάρα διεύθυνσεων(address bar)που βεβαιώνει ότι η συναλλαγή σας προστατεύεται.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του DioDoro.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου επειδή άλλαξα γνώμη;

Βεβαίως. Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • Με email στο  info@diodoro.gr
  • Τηλεφωνικά στο 2311 203262 (ώρες επικοινωνίας 10.00 – 20.00)

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Η δυνατότητα ακύρωσης προσφέρεται ΜΟΝΟ μέχρι τη στιγμή που θα κάνετε την κατάθεση (τραπεζική, με πιστωτική/χρεωστική, με PayPal).
Μετά από αυτό το σημείο, η παραγγελία σας κατασκευάζεται άμεσα ώστε να μπορέσει να αποσταλεί ακόμα και την ίδια μέρα, οπότε η ακύρωση ΔΕΝ είναι δυνατή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παραγγελίες με Αντικαταβολή
Για παραγγελίες που γίνονται με αντικαταβολή, επειδή οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλονται άμεσα ώστε να μπορέσει να αποσταλεί ακόμα και την ίδια μέρα, η ακύρωση θα πρέπει να γίνει άμεσα. Το αργότερο 20 λεπτά από την υποβολή της παραγγελίας.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήστε με το DIODORO.GR και σε περίπτωση που έχει ήδη αποσταλλεί, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει κατά το χρόνο της παράδοσης της παραγγελίας το ποσό που αναγράφεται σ’αυτήν κι έχει συμφωνηθεί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας από τον υπολογιστή του ή τηλεφωνικά ή μέσω e-mail (είναι ευθύνη του πελάτη να δώσει το σωστό). Ακύρωση της παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη από την αποστολή της μέχρι την παράδοσή της δεν επιτρέπεται, σε αντίθετη δε περίπτωση ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει στο DIODORO.GR κάθε θετική κι αποθετική ζημία που αυτή υποστεί εξαιτίας της ακύρωσης ως και ποινική ρήτρα κι αναπόδεικτη αποζημίωση ισόποση με την αξία της παραγγελίας. Επίσης, παραμονή του δέματος εντός των γραφείων της ταχυμεταφορικής πέραν του χρονικού ορίου των 7 ημερολογιακών ημερών θεωρείται αυτόματα άρνηση παραλαβής από μέρους του πελάτη και υπεισέρχεται στους όρους και κυρώσεις που αφορούν τις παραγγελίες με αντικαταβολή. Τέλος, ακύρωση πριν την αποστολή της παραγγελίας γίνεται μόνο με έγκαιρη γραπτή ειδοποίηση του πελάτη στο info@diodoro.gr (εντός 20 λεπτών από τη υποβολή της), ειδάλλως η παραγγελία θα εκτελείται και θα αποστέλλεται κανονικά και δεν θα μπορεί να ακυρωθεί.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL