2311 203262

exlusive technology

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Το DioDoro.gr σας δίνει το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός δεκαπένετε εργάσιμων ημερών από την έκδοση του σχετικού παραστατικού αποστολής (απόδειξη, τιμολόγιο), εφόσον δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους. Η μοναδική επιβάρυνση που θα έχετε είναι τα έξοδα αποστολής. Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής όλα τα προσωποποιημένα προίόντα ή προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για σας κατόπιν εντολή σας, εκτός αν υπάρχει λάθος χάραξη ή προσωποποίηση από μέρους μας.

Τρόποι επιστροφής των χρημάτων σας:

  • Στην περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με την πιστωτική σας κάρτα, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.  Συνεπώς η πιστωτική σας κάρτα δεν χρεώνεται καθόλου, εφόσον έχετε καταβάλει τα έξοδα της επιστροφής στον μεταφορέα. Σε περίπτωση που τα έξοδα δεν καταβληθούν από εσάς, το ποσό αυτό αφαιρείται από από το συνολικό ποσό επιστροφής στην πιστωτική σας κάρτα.
  • Στην περίπτωση που η αγορά και πληρωμή του προϊόντος έχει γίνει με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας επιστρέφουμε τα χρηματά σας σε δικό σας τραπεζικό λογαριασμό κατόπιν συνενοήσεως μαζί σας εντός δέκα εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εμάς. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.Σε περίπτωση που τα έξοδα δεν καταβληθούν από εσάς, το ποσό αυτό αφαιρείται από το συνολικό ποσό το οποίο θα σας επιστραφεί.
  •  

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν σε εμάς  εφόσον:

  • Είναι αχρησιμοποίητα.
  • Η αρχική τους συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί.
  • Δεν έχει αλλάξει η αρχική τους κατάσταση.
  • Έχετε και μας στείλετε την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
  • Μας γνωστοποιήσετε την αποφασή σας να επιστραφεί με email στο info@diodoro.gr ή τηλεφωνικά στο 2311.203262 εντός δύο ημερών από την παραλαβή του.

     

Αντικατάσταση ελλατωματικών ή κατεστραμένων προϊόντων:
Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει:
  • ο πελάτης να ενημερώσει το DIODORO.GR την ίδια ημέρα που θα παραλάβει το προϊόν πως υπάρχει ζημιά.
  • το προϊόν πρέπει να φωτογραφηθεί στο σημείο της ζημιάς/χτυπήματος μόνο του αλλά και μαζί με την συσκευασία του και την απόδειξη αγοράς. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να αποσταλούν στο info@diodoro.gr
Αν η ενημέρωση δεν γίνει την ίδια μέρα και τα αποδεικτικά στοιχεία δεν είναι αρκετά, (π.χ. απουσία συσκευασίας ή απόδειξης αγοράς) τότε το DIODORO.GR διατηρεί το δικαίωμα μη αντικατάστασης του προϊόντος.

Τηρώντας τους όρους χρήσης κάνουμε τις συναλλαγές μας μια απλή και ευχάριστη διαδικασία για όλους μας !

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

 

Κατηγορίες

Περιμένετε ...